arrow-downaustriabelgiumcorporateczechdenmarkfinlandfrancegermanygreeceirelanditalynetherlandnorwaypolandportugalspainswitzerlandukbefreecarboxcarclouddrivaliae-goeplushareflexrentmobilitystoremenupictogramright-longfacebookinstagramlinkedinuser

Aktuality

Co je NPS?

1 minuta čtení
Sdílet
Website header large-ES_15_1 09.jpg

I v letošním roce si naše klienty, dovolíme požádat o hodnocení spokojenosti s našimi službami.


Net Promoter Score, zkráceně NPS, vyjadřuje obecně míru loajality zákazníků. Výpočet NPS se provádí na základě hodnocení, kdy dostanete například otázku: „Jak pravděpodobné je, že byste doporučili (společnost / produkt / službu...) příteli nebo kolegovi?“ Hodnotíte na škále 0 (zcela nepravděpodobné) až 10 (zcela pravděpodobné).

Schéma hodnocení zákaznické spokojenosti

NPS_ENG.jpg

Do celkového výsledku se zaznamenávají pouze hodnocení v rozmezí 9-10 v případě spokojených zákazníků a hodnoty 0-6 v případě té méně spokojené části publika.

Hodnocení 7 a 8, které by vám možná přišlo velmi pozitivní, se do výsledku nezapočítává, a tím pádem hodnocení nijak neovlivní.

Klienti využívají také prostor pro jejich komentáře, které jsou pro nás inspirací pro další zkvalitňování služeb. Na jejich základě jsme tento rok aplikovali tyto novinky:

  • Nový LCV Produkt
    Nastavení servisní sítě a doplňkových služeb pro lehká užitková vozidla.
  • Online objednání do servisu
    Vyberete si místo, termín a doplňkové služby přes webový formulář.
  • Rezervované kapacity v servisech / SLOTY
    Rozšířená kapacita v servisech jen pro uživatele vozidel společnosti LeasePlan. Kapacity je možné využít po objednání do servisu přes naše kontaktní centrum na telefonním čísle +420 296 333 666 nebo přes webový formulář.
  • Zelená karta

Ke stažení v rámci DriverPassu. Zelená karta pro každé vozidlo je nyní dostupná online ihned.